Julia Szewczykowska. Blackstar.

Dzięki Niej lubię czarne paznokcie, a krótkie czarne włosy są przejawem kobiecości. W czarnym jej do twarzy. Pracuje w Blackstar Studio. Przypadek?
Ludzie, gdy opublikowałam jej zdjęcia pytali – kim jest ta piękność? Z zachwytem oglądam baśniowe zwierzęta, które rysuje na kartce i skórze.

Zaczęłam pisać o Jej niecodziennym charakterze, ale skasowałam szybko.
Przeczytajcie wywiad z Julią Szewczykowską w lutowym TattooFest.
Ciężko opisać, warto poznać.  Julia.

PS Pierwsza papierowa publikacja, w której nie pomylono nazwiska i pojawiło się kilka moich fotografii!;)

tattooZ wywiadu dowiedziałam się, od kogo Julia uczyła się tatuować i jestem szczerze wzruszona.
Julia Szewczykowska (1)fotograf warszawaportret-warszawa-ania-pinkowskatattoo Julia Szewczykowskajulia szewczykowska tatoo artistblackstar-studio-warszawa-Julia-SzewczykowskaJula szewczykowska tattooJulia Szewczykowskatattoofest Julia SzewczykowskaJulia Szewczykowska (2)tattoo warszawa Julia Szewczykowska tattooJulia Szewczykowska (4)

Make-up: Joanna Tomaszycka – charakteryzatorka
Stylizacje: pakamera.pl
Studio Towarowa 30

Skomentuj

