Emily’s Moose – Karolina Kubikowska

Emily wypatrzyłam na warszawskim konwencie tatuażu, a później gdy przeniosła mnie w czasy starych rycin, dwugłowych ptaków, kota w owadziej skórze, niewidocznego atramentu i słów „mistycyzm, symbolikę, sny prorocze, wszystko co paranormalne, wpływy księżyca, siły natury przewyższające wszystko inne” – czułam, jakbym się znalazła w ogrodzie Martina Sulika z bliźniaczą duszą…

Emily's Moose karolina kubikowska (2) karolina kubikowska (3) karolina kubikowska (4) karolina kubikowska (5) karolina kubikowska (6) karolina kubikowska (7)  karolina kubikowska portret karolina kubikowska (10) karolina kubikowska (11) karolina kubikowska (12) karolina kubikowska (13) karolina kubikowska (14) karolina kubikowska (15) karolina kubikowska (16) karolina kubikowska (17) karolina kubikowska (18) karolina kubikowska (19) karolina kubikowska (20) karolina kubikowska (22) karolina kubikowska (21) karolina kubikowska (23) karolina kubikowska (24) karolina kubikowska (25) karolina kubikowska (26)  karolina kubikowska (28) karolina kubikowska (29) karolina kubikowska (30) karolina kubikowska (31) karolina kubikowska (32) karolina kubikowska (33) karolina kubikowska (34) karolina kubikowska (35) karolina kubikowska (37) karolina kubikowska tatoo artist karolina kubikowska tattoo artist warsaw

Emily’s Moose – Karolina Kubikowska

PS WIELKIE podziękowania dla Tymka i Oli.

Jedna uwaga do wpisu “Emily’s Moose – Karolina Kubikowska

  1. Prace Karoliny odkryłam miesiąc temu, no może trochę wcześniej. Niedługo potem przyjrzałam się tatuażom… Niemal od razu odniosłam wrażenie że musi to być ktoś wyjątkowy, z niecodzienną duszą, bo przecież taki styl nie bierze się znikąd. Łącznie ze sobą zupełnie skrajnych faktur i przestrzeni wydaje się być tak lekkie że aż nierealne. Wydawało mi się że ponad wszystko cenię czyste linie, minimalizm i prostotę. Jednak Jej prace bardzo silnie na mnie oddziałują, wbijają się w umysł i nie dają o sobie zapomnieć… Oddałabym każdy centymetr ciała.

    Od czasów gdy rozkręcałyście Bubble Factory byłam fanką eterycznych kadrów, wdzięcznych miejsc i niezwykłego klimatu. Potem przy milionie innych spraw Was zagubiłam, niedawno odnalazłam i znowu uwielbiam… Mam wrażenie że każda kobieta którą fotografujesz bezgranicznie Ci ufa, oddając kawałek swojej duszy. Potrafisz pokazać na fotografiach piękno, szczególnie to wewnętrzne. Życzę Ci żebyś zawsze potrafiła je dostrzec.

    Trzecie zdjęcie – mistrz.

Skomentuj

